torsdag 7 april 2011

Torsdag

Idag vakna jag i tid för andra dan, precis innan pappa drog. :)

Fixat med CVn och tittat ut var jag kan skicka den när den är helt klar, rätt mycket ställen här omkring. Vi bor ju mitt på en central punkt för transport/lager.

Har städat och dammsugit hela ovanvåningen, tömt disk, tvättat, lagat mat och bytt mina sängkläder idag. Idag hade jag inga huvudvärk efter fars massage, han var iofs inte så bra som Marie men de hjälpte. Han klena in liniment och massa sportkrämer som värmer och knåda på hårt. Har blåmärke vid skulderna :P.  Hade tänkt att gå ut och röra sig idag, men man kan ju inte gå ut i detta vädret självmant. Här på vischan blåser det som f*n.

Ikväll ska jag till Kim och hämta det mesta jag har där. För brossan kommer snart hem, så kan ju inte bo kvar i hans rum. Måste ju ha en säng där nere.
De fula är att vi kan ju inte ta in NÅTT ifrån kim. Allt stinker rök, så allt jag har hämtat har fått stå ute i uterummet och vädra av med ättika.

Igår va ju en tradig dag, Rögle kom ju inte vidare till elitserien, efter att förlotat mot ledarna Växjö med 4-2.

Va och storhandla igår med far min på Willis/ÖB, fixa nycklar till farfars larmtjänst, medicin till farfar. Han fick röka ett bloss när vi var där, men han fick bäras ut. Han har inte fått i sig mer än öl och citronvatten sen han kom hem från sjukuset, där är inte mycket krafter kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar