fredag 8 april 2011

Personligt brev

Har knåpat ihop ett gammalt personligt brev på mitt CV:
"Här har ni eventuellt en blivande medarbetare som kommer med ett glatt leende när jag kommer till arbetsplatsen för att göra en bra prestation.

Under de 5 år som jag jobbade som lagerarbetare på Jörnello AB så var prioriteten alltid rätt mängd med rätt kvalite på rätt tid. Fick lära mig mycket där, fick varierande arbetsupgifter, allt från att fixa på kontoret, köra leveranser, service, it-administation m.m.

Intresse för logistik har alltid funnits och jag tycker det är kul med utmaningarna som jobbet brukar ge. Då jag är nyfiken så samlar jag på mig information och kunskap samt försöker att dela med mig av det jag kan så gott det går.

Privat är jag singel sedan 2 år. Boende förtillfället hos min far med min 5 år yngre syster. Familjen består även av en kanin.
Jag mycket historiskt intresserad och både släktforskar och försöker lära mig så mycket som möjligt. Har också ett stort intresse av datorer och tekniska saker. Annars så är jag en flitig människa bland krukor och gödsel i trädgårdslandet där jag älskar att se hur allting växer under sommaren.

Jag tror att jag skulle kunna göra ett bra jobb hos er och får hoppas att ni tror det med!"

Här hade jag VERKLIGEN uppskattat några kommentarer på mitt brev. Vill verkligen få det rätt. Så jag kan gå vidare i livet och ha ett jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar