onsdag 20 april 2011

Festivaler

Har bestämt mig för att åka med syster på Peace & Love festivalen och fira min födelsedag där. REDIGT många bra band. Här är lite som jag vill se:

  • Deadmau5 
  • Kings Of Leon
  • M.I.A. (hon har bl.a. gjort låtarna till Slumdog Millionaire)
  • Journey 
  • Engel 
  • Petter
  • Wilmer X (Ett MÅSTE, är uppväxt med dom, dom har inte spelat på 6 år)
  • Volbeat
  • Ziggy Marley (Bob Marley son)
  • Håkan Hellström
  • The Ark
  • Maskinen
  • Foreigner 
  • Timbaktu
  • 30 Seconds to Mars
  • Oskar Linnros
  • The Sounds
  • Hoola Bandoola Band :P
  • Looptroop Rockers
  • Verinica Maggio
  • Bob Dylan
  • Nationalteatern

Och många mer, men det verkar va den musik festivalen jag tycker om mest. Sweden Rock är roligt men inte precis den musiken jag lyssnar på. Det är ju roligt att va där på min födelsedag, blir min födelsedagspresent från mina föräldrar :).
Ni kan ju höra av er om ni är sugna på att hänga med, hade ju vatt skoj att köra chevan upp med 7 pers och sett allt :).

2 kommentarer:

  1. Du vet vad jag har sagt, hojta till så hakar jag på! ;D

    SvaraRadera
  2. Lätt jag gör :)! Du ska med på allt :)

    SvaraRadera