tisdag 5 april 2011

Tisdag

Börja med att köra syster till skolan, sen körde jag till sjukhuset, Där hade jag en EEG undersökning. Satte på mig en hatt med massa elektroder. Så fick jag ligga ner och slapna av ett tag. Sen satte han igång en strob i olika hastigheter där jag skulle sluta och öppna ögonen.
Fick inte reda på nått, testaren säger bara "de blir skickad till rasmusen"???!! "OK" sa jag, "han är ju inte läkare här." "Nä, då blir det någon på capio". Konstigt man inte gillar sjukvården. Som dom har behandlat min farfar och mig så är jag inte så glad över vad dom gör.

Sen åkte jag hem och fixa lite med fassans cykel hemma och tog en halvmils runda på den sen. Körde in om farmor och farfar. Farfar hade spytt när hemtjänsten hjäpte han ut för en cigg. För det är det enda han vill, vanligtvis säger dom nä sa dom. Men han gör det detsamma. Bara han rör på sig är bra.

Sen har jag testat på ett nytt gratis spel som EA släppte beta på igår, Batterfield Play4Free. Redigt skoj, jag och christer har spelat ett bra tag idag och snackat över skype.

Nä, nu blir det vetenskapens värld och sen sova. Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar