torsdag 17 mars 2011

Torsdag

Varit och hämtat lite kläder hos Kim idag. Han följde med till city gross och panta. Han hade pant för 130 kr. Körde slut på 2 pantmaskiner och 1 hängde sig :P.
Jag köpte 1 Kg färsk sill, 2 kg färdighackad lök, 2 kg broccoli/morot mix, 2 kg färs, morötter och bananer. Här blir det nyttigt :P.
Far min är i Stockholm, så man fick ha Mazdan idag.
Farmor ringde mig när jag handla, hon ville bjuda på lite spenat soppa, hon är lite ensam nu. Hon går ju och oroar sig mycket för farfar. Det är inte bra med han på sjukhuset, hoppas han kryar på sig. Körde hem till henne senare och glodde på skidskytte, gick bra för svenskarna :).
Nu ska jag köra syster till innebandy, om jag orkar så åker jag en runda och skjuter lite.
Sen blir det Rögle ikväll på tv.
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar