onsdag 16 mars 2011

Beslutsam

Har tagit tag i mycket iallafall.

Har varit på fest med många människor som jag har blivit ovänner med under åren pga mina förhållanden.
Förra helgen va jag och festa med mitt X Helenas nuvarande pojkväns farbror Mange som jag har bråkat med otaliga gånger. Vi tog i hand och sa förlåt för vad som har hänt. Gick hur bra som helst. Men vi har hatat varandra så mycket så hade jag inte pratat med honom innan jag kom till festen på facebook så hade han slått gnistor runt av ilska (sa han).

Sen festa jag i HBG för 2 helger sen med Philip och Dennis. Philip och jag hade redigt roligt och satt och prata hela kvällen. Kändes bra.

Vill verkligen gå vidare med mitt liv. Idag ska jag till läkaren och se vad vi kan lösa idag. Har kontakt med socialen för ekonomiskt stöd tills jag är på fötterna igen. Varit på arbetsförmedlingen, sökt lite distans kurser på nätet att få upp mitt gymn. bet. Börjat med C teorin, prövat att göra lite högskole prov hemma. Gått ner från 80 kg till 69 på nån månad, och börjat få lite muskulatur. Men alting känns lönlöst sålänge jag inte kan prata med dom jag bryr mig om. Börjar känna att hoppet för att prata med dom två är helt förlorat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar