tisdag 28 juli 2009

MC uppkörning

Här e några av oss som släpa oss upp vid 6 (skulle varit i skolan vid 6 men mobilen ringde inte:P, läraren väckte mig 10 över). För idag stod det MC uppkörning på schemat. Började med en körning till ängelholms flygplats, där vi övade i en timme, sen kom snubben från VV. Vi var 3 privatister och 7 från min körskola (Karl-Eriks). På flygfältet fick man visa att man kunde hantera MC innan man körde ut i trafiken. Alla klarade sig utom den första killen som körde lätt MC, lider med dig. Jag hade lite problem med lågfarts provet, men min helhet tyckte han att jag skulle klara av trafik och skulle pröva mig i lågfart sen lite mer. Efteråt så körde vi tbx till HBG och väntade på VV snubben och käka lunch. Här sitter vi och väntar på att köra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar